Administration af ejerforeninger
Tryghed for alle ejere
NORD Ejendomsadministration leverer et økonomisk og driftsmæssig overblik til din ejerforening, så både boligejere og bestyrelsen har fuld indsigt i ejendommens drift.
Fast kontaktperson giver styr på driften
I har altid direkte, nem og hurtig adgang til den ejendomsadministrator som kender jeres ejendom ned til mindste detalje.
Vi håndterer den daglige drift og løser samtlige administrative opgaver:
-
Opkræver fællesydelse og udsender rykkerskrivelser
-
Udarbejder af vand-, varme-, kabel-tv- og elregnskaber
-
Betaler fakturaer og udbetaler løn til foreningens ansatte
-
Udfører daglig bogføring, afstemning af konti og budgetopfølgning
-
Varetager kontakten til ejendomsmæglere, revisor, pengeinstitut, forsikringsselskab m.fl.
-
Udarbejder administratorbesvarelser til ejendomsmægler, registrerer ejerskifte og kontrollerer pantsikkerheden
-
Hjælper med ansættelse, forsikringsforhold, lån, omprioritering eller andre opgaver, som bestyrelsen ønsker support til.
-
Anmelder og følger op på forsikringsskader
Hjælp til bestyrelsesarbejdet
NORD Ejendomsadministration hjælper bestyrelsen med foreningsarbejdet:
-
Afholder årligt budgetmøde med bestyrelsen og udarbejder budget
-
Forbereder og indkalder til generalforsamling
-
Udarbejder nye vedtægter og tillæg til vedtægter
-
Rådgiver i forbindelse med byggeprojekter som f.eks. etablering af nye altaner eller gennemgribende renovering af ejendommen. Læs mere om administration af byggesager
Hos os får I en hjemmeside med informationsportal, hvor vi sørger for løbende opdatering af foreningens vigtige dokumenter. Læs mere om vores digitale løsninger til foreninger.