top of page

Administration af ejerforeninger

Administration af ejerforeninger
Tryghed for alle ejere

 

NORD Ejendomsadministration leverer et økonomisk og driftsmæssig overblik til din ejerforening, så både boligejere og bestyrelsen har fuld indsigt i ejendommens drift.

 

Fast kontaktperson giver styr på driften

I har altid direkte, nem og hurtig adgang til den ejendomsadministrator som kender jeres ejendom ned til mindste detalje.

 

Vi håndterer den daglige drift og løser samtlige administrative opgaver:

 

  • Opkræver fællesydelse og udsender rykkerskrivelser

  • Udarbejder af vand-, varme-, kabel-tv- og elregnskaber

  • Betaler fakturaer og udbetaler løn til foreningens ansatte

  • Udfører daglig bogføring, afstemning af konti og budgetopfølgning

  • Varetager kontakten til ejendomsmæglere, revisor, pengeinstitut, forsikringsselskab m.fl.

  • Udarbejder administratorbesvarelser til ejendomsmægler, registrerer ejerskifte og kontrollerer pantsikkerheden

  • Hjælper med ansættelse, forsikringsforhold, lån, omprioritering eller andre opgaver, som bestyrelsen ønsker support til.

  • Anmelder og følger op på forsikringsskader

Hjælp til bestyrelsesarbejdet

NORD Ejendomsadministration hjælper bestyrelsen med foreningsarbejdet:

  • Afholder årligt budgetmøde med bestyrelsen og udarbejder budget 

  • Forbereder og indkalder til generalforsamling 

  • Udarbejder nye vedtægter og tillæg til vedtægter 

  • Rådgiver i forbindelse med byggeprojekter som f.eks. etablering af nye altaner eller gennemgribende renovering af ejendommen. Læs mere om administration af byggesager

Hos os får I en hjemmeside med informationsportal, hvor vi sørger for løbende opdatering af foreningens vigtige dokumenter. Læs mere om vores digitale løsninger til foreninger.

bottom of page